Skriv ut
Senast uppdaterad onsdag, 14 juni 2017

Hjälplista ATIBOX 2018

>ver 1 2017-06-13

planeringsbild

Nedan finner ni en bruttolista över vilka resurser som behövs till Boxerklubben stora arrangemang i maj 2018 – att vara arrangör och värd för ATIBOX 2018.

Bruttolistan är en arbetslista som vi kallar ”Hjälplista ATIBOX 2018”. Som ni kommer att notera är den fortfarande väldigt "rå", så läs den med arbetsögonen på, är ni snälla!

Ringar 8 st

Se planeringsskiss.

Bemanning

En ansvarig för alla ringar + personal (många)

Uppgifter i ringarna

Utrustning

Not: Här kommer det att behövas många funktionärer.
Ringservice innebär att några personer ansvarar för alla ringars "välbefinnande", kollar att det finns vatten till domare och ringsekreterare, tilltugg osv. Ger info till domare och ringsekreterare om tider, lunchbreak osv. Ser till att det är ordning och reda och rent och snyggt i och kring ringen. Ansvarar för att det finns stolar för andra domare och andra VIP-personer…, både vid varje ring och senare i finalringen.

Uppsamlingsring(ring 3)

Bemanning, 2 personer

Uppgifter i uppsamlingsringen

Finalringen

Bemanning

2 - 3 personer

Uppgifter i finalringen

Informationstält/sekretariat

Bemanning

ÖLO + flera andra

Uppgifter i informationstältet

Utrustning

Not.:Den här funktionen är väldigt mycket spindeln i nätet. Bemanning hela tiden av tillräckligt många personer.

Försäljningsställen

Bemanning

Ansvarig på plats, 1-2 personer

Uppgifter och övrigt

Parkering

Södra parkeringen

Endast för personbilar och för utställare, personal, se planeringsplan.

Bemanning

Ansvarig + personal i tillräcklig mängd.

Uppgifter för de som arbetar med parkeringen:

Öppnas fr,om fredag kl ???

Norra parkeringen

Allmän, för både besökare och utställare.

Uppställning husbilar, husvagnar i direkt anslutning till utställningsområdet

Se planeringsplan.

Bemanning

Ansvarig + 2 – 3 personer

Uppgifter för uppställningsplatsen

Städning

Bemanning

Ansvarig + tillräckligt med personal

Uppgifter för städfunktionärer

Utrustning

Etablering/avetablering utställningsområdet

torsdag – måndag, se även under punkt "Ringar 8 st"

Bemanning

Ansvarig + större antal person

Kan samordnas tillsammans med punkt 1, eller ha en särskilt grupp för ändamålet.

ATIBOX fest - gala dinner (program) + ansvara för ATIBOX Meeting, Round table och General Assembly

Vi söker ett par driftiga och självgående och ansvarsfulla personer med stor servicevilja och glatt humör.Ni ska fungera som värdar/värdinnor vid Round table, General Assembly samt hålla i trådarna vid gala dinner (lördagens middag)

Uppgifter

Öppna funderingar

Mer info kommer att komma löpande – dels i direktutskick till lokalområdena och dels via FB-sidan ATIBOX 2018 – Steward - funktionärer